Djeca jedu više nakon što pogledaju samo pet minuta reklama za nezdravu hranu

0
dijeta-za-djecu

Djeca će pojesti znatno više kalorija u jednom danu nakon što odgledaju samo pet minuta reklama za nezdravu hranu, prema novoj revolucionarnoj studiji.

Istraživanje je pokazalo da su mladi ljudi koji su vidjeli ili čuli reklame za proizvode s visokim udjelom zasićenih masti, šećera i soli konzumirali u prosjeku 130 dodatnih kalorija, što je ekvivalentno dvjema kriškama hljeba.

U studiji je učestvovalo 240 učenika uzrasta od sedam do 15 godina iz škola u Merseysideu u Engleskoj. U dva odvojena navrata prikazano im je pet minuta reklama za nezdravu hranu, a zatim reklama za neprehrambene proizvode.

Nakon toga, ponuđene su im grickalice poput grožđa ili čokoladnih pločica, a kasnije i ručak s nizom slanih, slatkih i zdravih jela.

Autori su izračunali da su djeca, nakon reklama, konzumirala 58 kalorija više u grickalicama i pojela 73 kalorije više za ručak nego nakon izlaganja reklamama koje nisu hrana.

Istraživanje, koje će biti predstavljeno na Evropskom kongresu o gojaznosti u Malagi u Španiji također je otkrilo da je utjecaj na unos kalorija bio isti bez obzira na to jesu li se reklame odnosile na određenu hranu ili su bile generičke reklame za brendove brze hrane.

I na to nije utjecala vrsta reklama, kao što su videoreklame sa zvukom, objave na društvenim mrežama, podcast oglasi i posteri ili bilbordi.

Emma Boyland, glavna autorica studije i profesorica marketinga hrane i zdravlja djece na Univerzitetu u Liverpoolu, izjavila je: “Ovo je prva studija koja pokazuje da oglašavanje samo robnih marki hrane utječe na to šta djeca jedu”.

“Također smo pokazali da djeca ne samo da jedu više odmah nakon reklame za hranu, već su zapravo jela više i za vrijeme ručka, nekoliko sati nakon što su vidjela reklamu. Hrana koju smo im poslužili nije bila ista ona koja je prikazana u reklamama i predstavljena je bez ikakvih informacija o brendu. Dakle, nije se radilo o tome da su bili potaknuti da kupe određenu hranu ili da odu i konzumiraju brzu hranu, već je to bio samo poticaj da konzumiraju ono što je dostupno”, navela je, prenosi Klix.ba.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *