Vrijeme je da budemo hrabri – prevencija počinje razgovorom
Nastavak kampanje “Budi hrabar, budi zdrav” okupio je
brojne predstavnike medija i partnere kampanje. Cilj okupljanja bio je još jednom
podsjetiti na značaj prevencije raka prostate i prenijeti ovogodišnju poruku: “Ne
čekaj da ti se upali lampica.”
Molson Coors BH, zajedno sa Ožujskim pivom i Udruženjem oboljelih od raka
prostate FBiH stoji iza ove društveno odgovorne inicijative. Uz razmjenu iskustava i
mnogo dobre energije, prisutni su razgovarali o važnosti otvorenog pristupa temama
zdravlja, posebno kada je riječ o muškarcima i ranoj dijagnostici raka prostate.
Posebnu pažnju privukao je poznati glumac Goran Bogdan, koji je jedno od zaštitnih
lica kampanje. S prisutnima je podijelio svoja iskustva sa nedavne dodjele Oscara,
ali i istakao koliko mu znači biti dio kampanje koja ima značajan uticaj.
„Društvena odgovornost ne bi trebala biti izuzetak, već standard. Biti dio kampanje
koja ruši stigmu i poziva muškarce da se brinu o sebi, za mene je više od
angažmana – to je lična stvar,“ poručio je Bogdan i dodao kako ga raduje činjenica
da ova kampanja ima konkretne rezultate i da se broj testiranih kontinuirano
povećava.
Prisutnima se obratio i Goran Mišić, brend menadžer za ključne brendove u
kompaniji Molson Coors BH, koji je naglasio kontinuitet i posvećenost ovom projektu:
„Ponovo smo odlučili da iskoristimo snagu branda i kompanije kako bismo podigli
svijest o važnosti redovitih zdravstvenih pregleda. Ponosni smo na ostvarene
rezultate u protekloj godini. Ako smo kroz ovu kampanju uspjeli pomoći barem
jednom muškarcu da obavi testiranje i tako spasi život, već smo postigli nešto
nevjerojatno. Naravno, ništa od ovoga ne bi bilo moguće bez naših partnera –
Udruženja oboljelih od raka prostate i sjajnih doktora specijalizovanih za ovu oblast,
koji su prepoznali važnost ove incijative i uključili se u kampanju. Ove godine
kampanja se zove „Ne dozvoli da ti se upali lampica“, i opet stavljamo muško
zdravlje u fokus. Pokrili smo pet gradova – Sarajevo, Mostar, Zenicu, Tuzlu i Bihać –
i omogućili nova besplatna PSA testiranja. Kampanja je krenula 9. aprila i već sada,
nakon samo dvije sedmice, imamo preko 90 novih prijava. To nas dodatno motiviše i
pokazuje da smo na pravom putu.”
Prošlogodišnja kampanja rezultirala je sa 758 testiranih muškaraca, od kojih je njih
13,1% imalo povišene PSA vrijednosti – podatak koji jasno govori o važnosti
redovnih kontrola i pravovremene reakcije.
Besplatna PSA testiranja su i ove godine dostupna muškarcima starijim od 50
godina, kao i onima iznad 45 koji imaju porodičnu historiju karcinoma prostate.
Testiranja se obavljaju u Sarajevu, Tuzli, Mostaru, Zenici i Bihaću, a prijave se vrše
putem web stranice www.budihrabar.ba.
Kampanja “Budi hrabar, budi zdrav” je poziv na akciju, na promjenu odnosa prema
sopstvenom zdravlju i podsjetnik da prevencija spašava živote.